20 czerwca 2015

DZIEŃ DOBRY! HALLO! HI! HOLA! BONJOUR!

Witamy wszystkich na naszym blogu! Wiele osób może zapytać się dlaczego postanowiłyśmy go założyć. Odpowiedź jest prosta, a w zasadzie jest ich kilka...
-Chcemy pokazać wam nasze ''stylizacje" i udowodnić, że nie trzeba narażać swojego portfela na anoreksje (poprzez wydawanie dużych sum pieniędzy na drogie ciuchy).
-Lubimy pisać, jesteśmy "życiowymi filozofami" i chciałybyśmy się dowiedzieć, co WY sądzicie na różne tematy (to będzie nasz mały DZIEŃ DOBRY TVN).
-Zainspirowane innymi blogami chciałybyśmy zmierzyć się z wyzwaniem, jakim jest prowadzenie bloga, i wykazać się swoją kreatywnością.




Pierwszą wspólną sesję mamy za sobą, a oto jej wyniki.
Zapraszamy do oglądania i pozytywnego komentowania.;)



KASIA
MARTYNA





cZEKAmY nA WaSZe KOmENtARZE :)
Piszcie co teraz chcecie zobaczyć , co mamy poprawić i co wam się podoba.... Kazde zdanie jest dla nas ważne (bez ściemy)

51 komentarzy:

  1. Powodzenia!! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w dalszym blogowaniu
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy :) mamy nadzieje ze wytrwamy...

      Usuń
  3. Super powody do założenia bloga :) Powodzenia!
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia i prześliczne zdjęcia!:*
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! :D
    Zapraszam do mnie! :)
    books-filmsreviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia zrobiliście! Czekam na kolejne posty! :)

    Pozdrawiam i Zapraszam!
    dream-destinationn.blogspot.com/- Kliik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi sie styl zdjec, naprawde jakis klimat w nich jest :) Stroje tez fajne ale ja bym zmienila buty osobiscie ;) Powodzenia w pisaniu, ja tez niedawno zaczelam, www.shoesstylesmile.wordpress.com, zapraszam! xx

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się zdjęcia, są pozytywne i klimatyczne :) pozostaje jeszcze ogarnięcie designu, ale na to jest jeszcze czas, ja też miałam z tym problem na początku :) i życzę powodzenia w wytrwaniu i dalszym blogowaniu! :)

    pozdrawiam
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia, życzę powodzenia :))
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam skomentuj jeśli coś Ci się spodoba, będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne looki :)

    Za komentarze do dwóch najnowszych postów odwdzięczam się obserwacją i pięcioma komentarzami + kliki w bannery, jeśli posiadasz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :) Bardzo fajny klimacik :)

    Zapraszam do mnie --> http://w-amatorskim-obiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia, a Kasia strasznie przypomina mi moją byłą nauczycielkę od języka Angielskiego :)
    Wspólna obserwacja?
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w blogowaniu!:) Bardzo ładne zdjęcia

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  15. powodzenia, ślicznie wyszłaś na zdjęciach ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. oo witamy :D czekam na kolejne Wasze posty, bo zapowiada się ciekawie! :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie zaczynacie dziewczyny! powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia, obie wyglądacie super. Ja swojego bloga prowadzę już od 3 miesięcy. Powodzenia. Co wy na wspólną obserwację?
    U mnie nowy post miło mi będzie jak wpadniecie.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie wyglądacie ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostniem poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia :)

    zapraszam również do siebie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, blog ;) naprawę widać, że się starasz i masz inspirację ;) Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij, na pewno oddam ;) świetne zdjęcia ;)
    zapraszam do mnie - Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajne, pomysłowe zdjęcia :)
    obserwuję i życzę szybkiego rozwoju bloga, widać, że macie talent :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    byAjina
    KILK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam w blogosferze i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu. :)

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne miejsce na zdjęcia :)

    Zapraszam na mojego bloga. Miło by było, gdybyś dołączyła do grona stałych czytelników i została ze mną na dłużej ♥

    http://angelika-malinowska.blogspot.com/2015/06/powracam.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia :) Powodzenia w blogowaniu :)

    Obserwujemy? :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. wow, wyglądacie niesamowicie, naprawdę udane outfity i zdjęcia:)
    zapraszam też do odwiedzenia mojego bloga:) każdy komentarz, obserwacja i klik w linki zostaje oczywiście z mojej strony odwzajemniony:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobają mi się buty! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. MNiom jaki pyszny lód. Muszę se kupić ^^

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ale ładne jesteście, powodzenia :)

    Dziękuje za komentarz na blogu! Jeśli masz czas to wpadnij ponownie :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  31. Fenomenalne zdjęcia!: )
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Super zdjęcia ! Zaobserwowałam mam nadzieję, że się odwdzięczysz :D

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekujemy , juz sie odwdzieczylysmy :)

      Usuń
  33. Kombinezon mi się bardzo podoba! Powodzenia i sukcesów w blogowaniu :)

    Mam wielką prośbę, czy poklikałabyś u mnie w linki? Bardzo mi na tym zależy, chce rozpocząć swoją pierwszą współpracę. Odwdzięczę się za każde kliknięcie w link :)
    poklikasz u mnie w linki? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny ten zielony kombinezon :)

    KONKURS U MNIE - ZAPRASZAM
    >> beauty bevst << klik klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne zdjęcia!
    Świetny blog nie zmieniajcie nic :)
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do ROMWE w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi ROMWE. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  36. Życzę powodzenia :) Sama co prawda niedawno powróciłam po długiej przerwie do blogowania, ale już na innym blogu, więc zapraszam !

    http://moniaks-rules.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO ZABAWY! SZCZEGÓŁY W POŚCIE PONIŻEJ!
    Liebster Blog Award 2015

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny pomysł na bloga. :)

    Zapraszamy także do nas, dopiero zaczynamy, każdy komentarz, oraz nowy czytelnik nas motywuje :)

    http://steps-together.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń